Immortals Fenyx Rising Ultimate Hero's Pack (6 500 krediittiä + esineitä)
Tee itsestäsi sankari, joka sinusta on tarkoitus tulla! Sisältää 6 500 Immortals Creditiä, kolme tuliteemaista asetta sekä Potion Resources -paketin. Paketin voi ostaa vain kerran. Vaatii Immortal Fenyx Risingn yhteensopivalle alustalle (ladataan erikseen). Yhdelle alustalle ostettuja krediittiä ei voi lunastaa muilla alustoilla. Tätä ostosta ei voi perua.