IMMORTALS FENYX RISING – SEASON PASS
Laajenna Immortals Fenyx Rising -seikkailuasi Season Passilla, jonka kautta saat kolme tarinalisäosaa täynnä eeppisiä seikkailuja ja arvoituksia: A New god: Päihitä Fenyxinä Olympoksen jumalten koettelemukset, liity Kreikan Pantheoniin ja täytä kohtalosi. Myths of the Eastern Realm: Koe uusi kiinalaisen mytologian innoittama tarina, jossa kohtaat uutena sankarina uusia jumalia ja eksoottisia hirviöitä kaukaisessa maassa. The Lost gods: Koe uusi toiminnallisempi ylhäältä päin kuvattu taisteluelämys! Tutustu sankariin, joka on lähdössä eeppiselle seikkailulle kootakseen Kreikan jumalat taas yhteen. Osta Season Pass tänään, niin saat When the Road Gets Rocky -bonustehtävän, josta saa omia pelin sisäisiä palkintoja.