Ilmainen Toy Box -paketin näyte
Tämä ilmainen näyte tarjoaa esimakua Crackdown 2:n maksullisesta Toy Box -paketista! Tee tuhoa ajoneuvohipassa sekä laajennetussa Keys to the City -tilassa ja pelaa yhteispeliä maksullisen version ostaneiden pelaajien kanssa. Hankkimalla maksullisen Toy Box -paketin voit avata lisää leluja ja aarteita, kuten Squad Chopper -helikopterin, suihkumoottoripuvun, uusia värejä Agenttien panssareille, ajoneuvohipan ja paljon muuta.