Ilmainen Deluge-paketti esikatselu
Deluge-kokeiluversio sisältää yksinpeliversion Deluge- pelitilasta sekä uuden 16 pelaajan Capture the Orb -pelitilan. Deluge on uusi arcade-pelitila, jossa puolustaudut yhä kasvavia Pacific Cityn pahisjoukkoja vastaan. Ostamalla maksullisen Deluge-paketin voit avata saavutukset (achievements), avatar-palkinnot sekä neljän pelaajan Deluge-tilan.