Ihmeperhe
Astu Ihmeperheen saappaisiin ja sukella naamio edellä Supereiden leikkikentälle! Pukeudu ja pelaa yhdessä herra & rouva Ihmeen, Hyytäjän, Ilonan ja Jaskan kanssa. Pelastakaa kaupunki uskomattomilla voimillanne. Tutki kaupunkia, kukista Robodroid, tja pysäytä Ruutukaapparin hypnoosisuunnitelmat. Päihitä heidät kaikki ja tee superihmisistä taas laillisia!