Ichiban Pirate Crew Set
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii -pelin lisäosa lisää Yokohaman sankarin, Ichiban Kasugan, ja hänen lemmikkirapunsa Nancyn merirosvomiehistöösi. ■ ICHIBAN PIRATE CREW SET – Ichiban Kasuga -miehistönjäsen – Nancy-tukihahmo * Ichiban Pirate Crew Set on saatavilla päähahmon merirosvolaivan päivitystapahtuman jälkeen pääpelin toisessa luvussa. * Ichiban Pirate Crew Setin sisältöä ei huomioida pelisaavutuksissa.