Ice & Snow: Talven sisältöpakkaus
CATAN - Konsoliversio: Ice & Snow'n kauden toinen virallinen sisältöpakkaus on nyt saatavilla! Hrrr – Pakkaa lumisaappaat mukaan, sillä kylmä rintama on laskeutunut CATANiin tuoden mukanaan juhlia ja lumista sisältöä! Nauti pelaamisen ilosta ystävien ja perheen seurassa tänä talvena CATAN - Konsoliversion todella tyylikkään sisältöpakkauksen parissa. CATAN-saari peittyy nyt puhtaanvalkoisella lumella, ja meri on täynnä jäävuoria ja ystävällisiä miekkavalaita. Löydät saarelta myös lumen peittämiä mäntyjä sekä joulukuusen, jonka koristeltujen oksien alle on laitettu joululahjoja. Mukana on lisäksi uusia hahmoja, talviteemaisia laattoja sekä taikakehyksiä. The Robber tulee kaupunkiin hienoimmassa joulupukin asussaan, mutta hän ei välttämättä ole kovin iloinen!