Hunting Simulator 2 Beretta Model 486 Xbox One
Saat eksklusiivisen premiumhaulikon tämän ladattavan Hunting Simulator 2 -sisällön mukana. Tässä poikkeuksellisessa haulikossa yhdistyvät Berettan maailmankuulu osaaminen ja Marc Newsonin upea design. Ota se hyvään käyttöön pelissä!