Hunt: Showdown 1896 - Through the Bone Briar
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän ja kaksi asetta: - Cain (Metsästäjä) - Nightmare (Vandal 73C Striker) - Bone Briar (Specter 1882 Bayonet) Kuolleiden luut täyttävät soisen suiston. Niiden sekaan on helppo kadota, ja vieläkin helpompaa on joutua niiden uhreksi, jotka katosivat rämeeseen kauan aikaa sitten. Ensimmäisten kadonneiden sielujen joukossa on Cain, jonka sanotaan tehneen uhrauksista suurimman ja harjoittavan katumusta suorastaan alkukantaisella raivolla. Cain ei ole enää sama mies. Mutta tuon kadonneen miehen muistot odottavat pimeydessä, kauhuina jotka nakertavat hänen kuivunutta mieltään öisin. Cain kantaa mukanaan Nightmarea ja Bone Briaria jottei hän itse eksyisi kuolleista rakentamaansa labyrinttiin.