Hunt: Showdown 1896 - The Last Laugh
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden kulutustavaran: – The Hyena (metsästäjä) – Lion’s Roar (Centennial) – Banner Shot (Pax Trueshot) – Warm Embrace (Concertina-pommi) Suurriistanmetsästäjä Harlan Grant, joka kaatoi kaiken maailman vaarallisia saaliita, oli yhtä lailla ihailtu ja pelätty. Pääosa pelosta johtui hänen lemmikkivalinnastaan: hänellä oli ärisevä täplähyeena Cackle, jota hän kohteli kuin kotikissaa ja joka vastasi ainoastaan Grantin kiintymykseen. Vain Grant osasi hallita petoa, ja he olivat erottamattomat. Ja kun eräs opas kertoi Grantille tämän tappaneen jokaisen metsästyksen arvoisen olennon, hän laski aseensa – väliaikaisesti – ja osallistui Murder Circus -näytökseen. Hän ja Cackle olivat näytöksen tähdet, tai ainakin olivat ennen kuin tirehtööri otti HelioStonen mukaan. Pian sen vaikutusvallan lonkerot ylettyivät kaikkialle ja turmelivat kaiken, mihin koskettivat. Grant vastusti lujasti sen vaikutusta, mutta Cackle ei ollut yhtä onnekas. Suurriistanmetsästäjä katsoi kauhuissaan, kuinka hänen kumppaninsa muuttui hitaasti joksikin niin pahaksi, että se oli lopetettava. Hän tarttui jälleen kerran aseeseensa. Sitten, kyyneleet silmissään, hän veti liipaisimesta ja käveli pois. Sittemmin hän on torjunut kaikki värväysyritykset taisteluun Murder Circus -näytöstä vastaan Post Malonen rinnalla, joka syytti häntä Cacklen kuolemasta. Mutta se ei tarkoita, etteikö hän metsästäisi sirkusta – tai HelioStonea.