Hunt: Showdown 1896 - The Concubine
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden työkalun: - The Concubine (Metsästäjä) - Shahmaran (Sparks) - Sister's Anguish (Käsivarsijousi) - Pride's Death (Raskas veitsi) Alazin aikoinaan kirkassävyiset, koristeelliset ja värikkäät vaatteet ovat nyt mudan ja veren tahraamia. Nämä tahrat muodostavat uusia kuvioita, uusia kuoleman kirjoituksia. Aivan kuten hänen tarinansa, joita tuskin enää tunnistaa verilölyjen alta. Mutta niissä kaikissa on jotain yhteistä: kauppias, joka purjehtii tuntemattomaan maailmaan, ja sisraukset, jotka kohtalo pakottaa seuraamaan häntä. Kun purjeet roikkuivat velttoina mastossa tuulen kadottua, kauppias paljasti sisälleen kätkeytyneen pahuuden. Liikkumattomien vesien pysähdyttämällä aluksella jokainen päivä toi mukanaan uusia kauhuja. Alaz näki siskonsa riutuvan kivusta ja lopulta hakevan pysyvää helpotusta kylmän meren syleilystä. Alaz lupasi kostaa heidän kokemansa kurjuuden ja olemalla myrsky, jonka silmään kauppias tulisi jäämään. New Orleansin satamassa rikkaat tervehtivät heitä kun alus lopulta saavutti määränpäänsä. Sulttaanin palatsiksi nimetty kartano odotti matkalaisia. Sekä ruokaa että juomaa oli niin paljon, ettei edes seuran ahmateilla ollut syytä valittaa. Alazin kotiseudun sävelet liittyivät New Orleansin katumusiikin rikkaaseen sointiin. Irstailu ja paheet täyttivät silmät ja suut. Pian tuuli ulkoi, sataman vedet kiehuivat ja Alaz valmistautui jälleen tapaamaan kauppiaan tämän huoneessa — tällä kertaa Pride’s Deathiä pidellen. Hitaasti ja huolellisesti hän repi lihaa ja ihoa, vieden miehen ylpeyden ja jättäen hänet vuotamaan kuiviin omalle sängylleen. Verinen mekko yllään hän liittyi päähallin vieraiden joukkoon ja soi heille nopean kuoleman kauppiaan rakasta kivääriä, Shahmarania, käyttäen. Kun myrsky aamulla laantui, sulttaanin palatsista ryöppyävä vesi tahrasi myrskyn pesemät kadut. New Orleansin asukkaat löysivät ruumiit pinoina palatsin hallista. Ja kun hämmentyneet mielet alkoivat esittää kysymyksiä, Alaz oli jo käyttänyt ensimmäisen palkkionsa aseeseen, jolle hän antoi nimeksi Sister’s Anguish.