Hunt: Showdown 1896 - Spirit of Nian
Tämä DLC-paketti sisältää kaksi metsästäjää, yhden aseen ja kaksi työkalua: - North Star (Metsästäjä) - The Sovereign (Metsästäjä) - Sniper's Gift (Officer Carbine Deadeye) - Dragon's Song (Blank Fire Decoys) - Fire Monkey (Sytytin) North Star ja The Sovereign: Nämä kiinalaiset metsästäjät hankkivat oppinsa kohtaamalla legendaarisen Nian-hirviön, joka lähtee metsästämään kiinalaisen vuoden vaihteessa. Päihitettyään Nianin vuosi toisensa jälkeen brutaalin verisellä menestyksellä he muuttivat Yhdysvaltoihin vuoden 1895 loppupuolella Trevorsin ja Huffin avustuksella kiinalaisten maahanmuuton kieltäneestä Geary Actista huolimatta. Mukanaan he toivat legendaariset aseensa: Nagant-karbiinin, paukkupatruunoita ja valoammuksia.