Hunt: Showdown 1896 - Shrine Maiden's Hell
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden työkalun: - The Miko (Metsästäjä) - Ochita Mozu (Metsästysjousi) - Shinbatsu (Heittoveitset) - Utsusemi (Katana) Chisato Ryoko painoi korvansa pyhäkön kelloa vasten kuullakseen sen enteellisen soiton: kuoriais- ja sammakkovitsauksia, purevia talvia ja pappi, joka murtaa jalkansa mukulakivien väliin. Hän tarrasi kelloon yönä, jolloin pyhäkkö paloi, hänen perheensä pakeni ja papit työnnettiin kallioilta alas. Mutta Ryoko selvisi. Yksinään hän näki Roninin, joka ilmestyi ja kaatoi jokaisen häpäisijän. Ronin veti Ryokon irti temppelin kellosta, painoi naisen korvan miekkaa vasten ja hylkäsi hänet. Nainen pystyi kuulemaan melodian miekan terässä – se soi kovempaa kuin kello. Ryoko huolehti pyhäkön raunioista ja kiillotti torii-portin hiiltyneitä pilareita, mutta katanan humina muuttui yhä julmemmaksi – jopa hypnoottiseksi – kunnes eräänä päivänä hän lähti hiljentämään sen, mikä sai sen soimaan. Lumoutuneena hän kesti kolme koettelemusta: Hän ylitti jäisen järven tuhansien lintujen katsellessa. Yksi katse lukitsisi hänen sielunsa niiden pysähtyneiden siipien sisälle. Hän kulki tuhansien luiden rotkoissa ja janosi jotakin muuta kuin vettä. Vihdoin hän näki sen, joka sai miekan terän soimaan. Kurki, jonka tartunnan saaneista, haavoittuneista keuhkoista virtasi laulukaskaan turmelus. Kurki keihästi naisen leuan nokallaan ja rukoili. ”Iloitse, sillä jokainen uusi reikä on yksi paikka lisää valolle paistaa läpi.” Ryoko mursi kurjen kaulan. Puut hiljentyivät ja transsi päättyi. Nainen uskaltautui meren äärelle ja kuunteli miekkansa terää vielä kerran. Uusi soitto hyräili auringonnousun toiselta puolelta, missä vesi muuttui mustaksi ja kirottujen miesten sydämet anelivat reikiä ja valoa.