How to Survive: Storm Warning Edition
Täydellinen versio, joka sisältää alkuperäisen pelin lisäksi kuusi jännittävää ladattavaa lisäsisältöä (DLC). How to Survive on nyt entistäkin hauskempi ja vaikeampi. Selviydy zombieita vilisevässä saaristossa perustarpeistasi huolehtien luonnollisten ja yliluonnollisten uhkien edessä. – Omintakeisen selviytymisoppaan avulla opit nikkaroimaan kymmeniä eri aseita ja työkaluja ongista ja jousipyssyistä moottorisahoihin ja räjähteisiin. – 7 rehevän kasvillisuuden ja eläinten täyttämää saarta. – Sisältää kolme alkuperäistä pelattavaa hahmoa, joilla omat tilastot ja taidot, sekä uuden Nina-nimisen hahmon, joka osaa rakentaa liekinheittimiä! – Pelissä muuttuva sää (sade, ukkosmyrsky tai sumu) ja luonnon uhkia, kuten laavaa ja myrkkypilviä. – Pelaa kaverin kanssa verkossa tai ilman verkkoyhteyttä tarinan muodossa tai kahdeksan vaativan haasteen läpi. – Uusia pelitapoja: etsi pakoautoja tai rakenna barrikadi. – Kolme vaikeusastetta kovanahkaisille selviytyjille!