How the Saints Save Christmas
Jos olet Season Pass -asiakas, ÄLÄ OSTA tätä pakettia, sillä sinulta peritään uusi maksu. How The Saints Save Christmas (1953) - Kuinka Saintsit pelastivat joulun (1953): Pukki on jumissa simulaatiossa, mutta Third Street Saintsien saiturimainen pomo ei saa nostatettua tarpeeksi jouluhenkeä pukin pelastamiseksi. Ehtivätkö Saintsit auttaa pomoa löytämään joulun syvimmän tarkoituksen ajoissa? Koko perheen jouluklassikko.