Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures
Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures -pelissä pääset ohjaamaan Sony Pictures Animation -studion elokuvasarjan hahmoja klassikkosaduissa! Hyppää Draculan ja Mavisin saappaisiin ja ohjaa heitä pitkin ainutkertaisen aavemaisia maailmoja, joiden teemoja ovat mm. Punahilkka, Keisarin uudet vaatteet sekä Ali Baba ja 40 rosvoa. Luvassa on pelottavia vihollisia ja haastavia pulmia, kun syöksyt, liitelet ja pompit karmivasta satumaailmasta toiseen. Matkan varrella tapaat muitakin HOTEL TRANSYLVANIAN ikimuistoisia hahmoja (kuten mm. Johnnyn, Murrayn ja Waynen); he opastavat sinua jännittävissä tehtävissä ja hauskoissa haasteissa sekä auttavat sinua keräämään ruumisarkullisen erilaisia keräilyesineitä. Meno ei ole koskaan ollut näin verevää: Drac ja Mavis luottavat siihen, että sinun johdollasi hommat eivät mene ristiin! Karmivan kivoja tarinoita Uppoudu klassikkosatuihin aivan uudella tavalla! Ryhdy pikku Puna-Mavikseksi ja varo isoa pahaa Waynea, kerää arvokkaita helyjä varkaiden kuninkaalle aarreluolaan pääsyä varten ja ratkaise pulmia, jotta löydät tien rauniotemppeliin Blobby-keisarin uusia vaatteita etsimään! Tutustu uusiin paikkoihin Tutki ainutlaatuisia pelimaailmoja, niin voit kokeilla taitojasi haasteissa, jotka ovat yhtä vaikeita kuin näkymättömän Griffinin löytäminen – ei kun hei, sehän on yksi haasteista! Etsi myös kätkettyjä keräilyesineitä, kirottuja medaljonkeja ja kolikoita, jotta voit käydä ostoksilla kaupassa. Jos löydät jokaisen tarinan kaikki salaisuudet, saat palkinnoksi upeita yllätyksiä, jotka ovat makoisampia kuin karvapuusti! Hallitse voimasi Opettele uusia vampyyritaitoja taistellessasi eri lukujen olentoja vastaan, niin näytät pahiksille taivaan merkit toden teolla! Voit voimistaa Dracia ja Mavisia supervoimilla, lamautustaidoilla, mahtiloikilla ja monella muulla kyvyllä.