Hotel Renovator - Indoor Garden Room & Furniture Set
Pakene arjen kiireitä kasvillisuuden keskelle Indoor Garden Room & Furniture Set -kalustesarjan myötä. Sisusta hotellihuoneesi kasveista pitävien paratiisiksi! Tutkiskele upouutta sisäpuutarhaa, jonka voit sisustaa kukoistavin kasvein ja luontoteemaisin huonekaluin – upea turvasatama sisäiselle druidillesi. Nauti upeista huonekaluista ja koristeista aina maalaistyylisistä puupöydistä lehtikuosisiin verhoihin, joilla saat mistä tahansa hotellisi kolkasta luonnonystävän unelman. Tämän DLC:n sisältö: ● Uusi kerros ja tavoite: remontoi sisäpuutarha ● 10 nojatuolia ● 4 tuolia ● 3 kahvipöytää ● 4 kalustetta ● 23 sohvaa ● 2 jalkalamppua ● 3 pöytää ● 7 amppelikasvia ● 7 seinäamppelikasvia ● 8 lattiakasvia, osa I – 8 kasvia ja neljä ruukkua, joita voit yhdistellä 32 eri tavalla ● 15 lattiakasvia, osa II – 15 kasvivaihtoehtoa yhteen ruukkuun Hanki DLC jo nyt ja päästä luonnon kauneus valloilleen!