Tämä auto edustaa urheilun eleganssia. Aston Martin DBS 2010 yhdistää brittimerkin erehtymättömän muotoilun poikkeukselliseen suoritukseen kilparadalla V12-moottorinsa ansiosta. Tyylikäs kiituri, jolla voi antaa opetuksen aivan kaikille. Jopa tyylissä... Sillä kun ylität maaliviivan ja kaikkien katseet liimautuvat sinuun, haluat olla parhaimmillasi! Kirjaimellisesti. Aston Martin DBS 2010 -autolla ajaessasi pääset nauttimaan tehon, kauneuden ja urheilullisen sielun täydellisestä tasapainosta. Kilpakumppanisi joutuvat ihastelemaan sinua kaukaa! Lisää tämä auto kokoelmaasi saman tien!