Horzine Supply Crate Avain
Osta Horzine Supply Crate Key, pelin sisällä käytettävä avain, joka avaa minkä tahansa Horzine Supply Crate -laatikon. Tarvitset tämän avaimen ja minkä tahansa Horzine Supply Crate -laatikon sen käyttöä varten.