Horizon Chase Turbo
KUNNIANOSOITUS VANHOILLE AUTOPELEILLE Horizon Chase Turbo -autopeli on saanut inspiraatiota 80- ja 90-luvun huippupeleistä, kuten Out Runista, Top Gearista ja Rushista. Se luo vanhoista peleistä muistuttavan arcade-tyyppisen pelitunnelman täynnä nopeutta ja hauskanpitoa. SOHVAMONINPELI ON PALANNUT Horizon Chase Turbon kaikkia pelitiloja voi pelata jaetulla ruudulla, joten voit taas pelata kavereidesi kanssa samalla sohvalla koko yön. 16-BITTISET GRAFIIKAT UUDISTETUSSA MUODOSSA Horizon Chase Turbolla on retrosydän modernissa kehossa. Pääset nauttimaan upeista maisemista, katselemaan auringonlaskuja sekä ajelemaan sateessa, lumessa, hiekkamyrkyissä tai jopa tulivuoren purkausten lähellä. BARRY LEITCH, LEGENDA Horizon Chase Turbossa on Barry Leitchin säveltämä musiikki. Hän on säveltänyt musiikit moniin vanhoihin autopeleihin, kuten Lotus Turbo Challengeen, Top Geariin ja Rushiin.