Horizon Chase Turbo - Senna Forever
ELÄ AYRTON SENNAN PARHAAT HETKET UUDELLEEN Horizon Chase Turbo - Senna Foreverissä pääset seuraamaan legendaarisen brasilialaisen kuljettajan uraa tunnepitoisessa viiden luvun yksinpeliuratilassa. Tunne hetken huuma ohjaamon sisältä uudessa ensimmäisen persoonan näkymässä (erityinen Senna Foreverille). Tee vaikeita päätöksiä uuden kisastrategiatoiminnon avulla (erityinen Senna Foreverille). Valitse auton asetukset radan ja sääolosuhteiden mukaan. Koe yli 130 Sennan hetkeä uratilassa ja yritä saavuttaa yhtä paljon menestystä kuin kuljettaja aikoinaan. NOUSE ITSEKIN LEGENDAKSI Valitse haluamasi 18 eri tallista ja dominoi kilpaurheilun maailmaa kolmessa mestaruustilan luokassa. Tässä pelitilassa voi avata yli 30 pelattavaa autoa. TAISTELE MESTARUUDESTA KERTA TOISENSA JÄLKEEN KAVEREIDEN KANSSA Pelaa yksin tai jopa neljän kaverin kanssa paikallisesti. Koe uusia mieleenpainuvia kisoja joka kausi muuttuvien säätilojen, ratojen ja kilpailijoiden ansiosta.