Horde-varasto
"Osta kymmenen Horde-buusteria, niin saat viisi ilmaiseksi! Kiihdytä edistymistäsi Horde-tilassa neljällä Horde Skill -kortilla ja yhdellä kertakäyttöisellä Horde Bounty -kortilla. Tämän paketin kortit on tarkoitettu Horde-moninpelitilassa käytettäväksi, ja ne tarjoavat uusia taitoja tai parantavat entisten voimaa. Horde-palkkioiden suorittaminen antaa Credit-palkkioita tai XP-buustin luokan tasoihin!"