Hole io: Freaks DLC
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - SciFi-kartta - Kaiju-iho - Lohikäärmeen iho - Lepakko-iho - Kappa-iho - Earl-iho - Munakoison iho - Cyborgin iho - Alien-iho - Kyklooppien iho Valitse omituinen ihosi, syö futuristisia autoja, jättimäisiä robotteja, raketteja, futuristisia rakennuksia ja kasva SUUREKSI!