Hole io: Animals DLC
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - Maatilakartta - Ripley-iho - Inkiväärikissa-iho - Grey Cat -nahka - Mickey-iho - Mr Piggy iho - Mopsi iho - Valkoinen tiikeri iho - Leijonanahka - Kitty skin Valitse eläimen iho, syö satoa, traktoreita, latoja, tuulimyllyjä ja kasva SUUREKSI!