Hokko Life
Astu junasta Hokkon kylässä ja asetu uuteen kotiisi! Hiljainen kylä tarvitsee apuasi sen muokkaamisessa hurmaavaksi, kaikkien rakastamaksi maalaispitäjäksi. Nappaa siis vasara ja maalisuti naulasta ja ala suunnitella, rakentaa ja koristella uusien ystäviesi koteja! Ole luova! Pölyinen vanha työpaja on mainio paikka luovuuden vapauttamiseen. Voit luoda uusia hienoja huonekaluja ja esineitä kylää varten valmistamalla materiaaleja ja yhdistämällä niitä eri tavoin. Kerää kukkia, sekoita maaleja ja käytä niitä tapettien, lattioiden tai jopa vaatteiden suunnitteluun! Pyöriikö mielessäsi urbaanisteollinen huonekalusarja vai olisiko kukkaistapetti enemmän mieleesi? Koko työpaja on käytössäsi, joten voit suunnitella kyläläisten mieleisen ympäristön täysin vapaasti. Ominaisuudet VALMISTUS: Suuntaan metsään tai hylättyyn kaivokseen ja kerää resursseja puita kaatamalla, louhimalla ja kaivamalla. Kylässä voit valmistaa resursseista materiaaleja suunnitelmiesi toteuttamista varten. SUUNNITTELU: Kerää materiaalisi kokoon ja suuntaa työpajalle, jossa voit yksilöidä minkä tahansa esineen pelissä. Suunnittelupöydän ääressä voit rakentaa omia huonekaluja yhdistämällä erilaisia muotoja ja materiaaleja helppokäyttöisessä mutta tehokkaassa editorissa. MAALAUS: Pue haalarit, tartu maalisutiin ja ala piristää ympäristöä. Voit suunnitella tapetteja, lattioita ja jopa T-paitoja itsellesi ja kyläläisille. Pue vaikka koko kylä omiin yksilöllisiin design-asuihisi! RAKENTAMINEN: Kylän oman urakoitsijan avulla voit alkaa laajentamaan kylää. Voit sijoitella rakennukset vapaasti ja muokata ne muuttovalmiiksi uusia kyläläisiä varten. KORISTELU: Voit mukauttaa kaikkia koteja sekä sisältä että ulkoa. Pääset muokkaamaan uusien ystäviesi kodit esimerkiksi valitsemalla sisustuksen kuvioinnit ja huonekalut. MAANVILJELY: Muunna haluamasi alueet pelloiksi, joissa pääset kasvattamaan vihanneksia tai muita mieleisiäsi kasveja. Hyödynnä viherpeukalon taitojasi, kerää sato ja myy huipputuotteesi. KALASTUS: Rauhalliset aamuhetket kuluvat leppoisasti Hokkon monilla kalapaikoilla kalakokoelmaasi kartuttaen. Eri kalalajit ovat yksilöllisiä, joten jokainen saalis tarjoaa omanlaisensa haasteen ja sinun on osattava muuttaa tekniikoitasi tilanteen mukaan. ÖTÖKKÄJAHTI: Hokkon maailmassa lepattelee, pörrää ja kipittää monia erilaisia hyönteisiä, joita voit napata ja kerätä. Pidä siis silmät auki, sillä mikä tahansa puska voi olla todellisen harvinaisuuden piilo!