IO Interactive A/SToiminta ja seikkailu
Astu Agent 47:n saappaisiin ja koe World of Assassination -trilogian alku ILMAISEKSI. Aloita matkasi keltanokkana ja tapaa yhteyshenkilösi koulutuskeskuksessa, jossa sinusta ryhdytään koulimaan ICA-agenttia. Nyt olet valmiina tositoimiin. Joidenkin sisältöjen käyttäminen edellyttää ilmaisen IOI-tilin luomista ja päivitysten vastaanottamista IO Interactivelta.