HITMAN 3 - Starter Pack Content
Tämä esine kuuluu ilmaiseen HITMAN 3 – Starter Packiin, eikä sitä voi ladata erikseen. Astu Agent 47:n saappaisiin ja koe World of Assassination -trilogian alku ILMAISEKSI. Aloita matkasi koulutuskeskuksessa ja ryhdy ICA-agentiksi. Joko suoritit koulutuksen? Ilmaisen HITMAN 3 Starter Packin avulla pääset kaikkiin HITMAN 2:sta tuttuihin sijainteihin. Nyt voit nauttia niistä HITMAN 3:n uusilla ominaisuuksilla ja parannuksilla, kuten uusilla valoefekteillä, animaatioilla ja Agent 47:n uudella kameraesineellä. Joidenkin sisältöjen käyttäminen edellyttää ilmaisen IOI-tilin luomista ja päivitysten vastaanottamista IO Interactivelta.