HITMAN 3: Seven Deadly Sins Collection
HITMAN 3: Seven Deadly Sins vie syvälle Agent 47:n mielen syövereihin. Saat eksklusiivisia syntiteemaan sopivia pukuja ja voit ottaa vastaan uusia haasteita, joista on luvassa ainutlaatuisia palkkioita. Voitko vastustaa kaikkia seitsemää syntiä? Seven Deadly Sins on HITMAN 3:n laajennus, jonka seitsemän osaa julkaistaan yksitellen. Kaikissa seitsemässä sisältöpaketissa on uusi sopimus, ainutlaatuinen puku ja syntiteemaan sopiva esine, jota voidaan käyttää koko World of Assassinationissa. Tämä paketti tarjoaa kaikki seitsemän sisältöpakettia sitä mukaa kun ne tulevat saataville.