HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 7: Wrath
Näytös 7: Viha HITMAN 3: Seven Deadly Sins vie syvälle Agent 47:n mielen syövereihin. Saat eksklusiivisia syntiteemaan sopivia pukuja ja voit ottaa vastaan uusia haasteita, joista on luvassa ainutlaatuisia palkintoja. Voitko vastustaa kaikkia seitsemää syntiä? Tämä sisältöpaketti sisältää pääsyn seuraavaan sisältöön: – Vihateemainen puku – Roar-tainnutuskranaatti – Shashka Beast -rynnäkkökivääri – Wrath Termination -eskalaatio Tässä sisältöpaketissa on Näytös 7: Viha. Hankkimalla Seven Deadly Sins Collectionin saat kaikki seitsemän näytöstä.