HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 6: Envy
Näytös 6: Kateus HITMAN 3: Seven Deadly Sins vie syvälle Agent 47:n mielen syövereihin. Saat eksklusiivisia syntiteemaan sopivia pukuja ja voit ottaa vastaan uusia haasteita, joista on luvassa ainutlaatuisia palkintoja. Voitko vastustaa kaikkia seitsemää syntiä? Tämä sisältöpaketti sisältää pääsyn seuraavaan sisältöön: – Odium Suit -puku – Cat's Claw -tikari – Jaeger 7 Green Eye -tarkka-ampujakivääri – Envy Contention -eskalaatio Tässä sisältöpaketissa on Näytös 6: Kateus. Hankkimalla Seven Deadly Sins Collectionin saat kaikki seitsemän näytöstä.