HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
Näytös 5: Ylensyönti HITMAN 3: Seven Deadly Sins vie syvälle Agent 47:n mielen syövereihin. Saat eksklusiivisia syntiteemaan sopivia pukuja ja voit ottaa vastaan uusia haasteita, joista on luvassa ainutlaatuisia palkintoja. Voitko vastustaa kaikkia seitsemää syntiä? Tämä sisältöpaketti sisältää pääsyn seuraavaan sisältöön: – Profligacy Suit -puku – Maximalist-haulikko – Bubble Queen -purkkapaketti – Gluttony Gobble -eskalaatio Tässä sisältöpaketissa on Näytös 5: Ylensyönti. Hankkimalla Seven Deadly Sins Collectionin saat kaikki seitsemän näytöstä.