HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
Näytös 4: Himo HITMAN 3: Seven Deadly Sins vie syvälle Agent 47:n mielen syövereihin. Saat eksklusiivisia syntiteemaan sopivia pukuja ja voit ottaa vastaan uusia haasteita, joista on luvassa ainutlaatuisia palkintoja. Voitko vastustaa kaikkia seitsemää syntiä? Tämä sisältöpaketti sisältää pääsyn seuraavaan sisältöön: – Scarlet Suit -puku – Serpent’s Tongue -tainnutusase – Serpent’s Bite -etäräjähde – Lust Assignation -eskalaatio Tässä sisältöpaketissa on Näytös 4: Himo. Hankkimalla Seven Deadly Sins Collectionin saat kaikki seitsemän näytöstä.