HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 2: Pride
Näytös 2: Ylpeys HITMAN 3: Seven Deadly Sins vie syvälle Agent 47:n mielen syövereihin. Saat eksklusiivisia syntiteemaan sopivia pukuja ja voit ottaa vastaan uusia haasteita, joista on luvassa ainutlaatuisia palkintoja. Voitko vastustaa kaikkia seitsemää syntiä? Tämä DLC-paketti sisältää pääsyn seuraavaan sisältöön: – Narcissus-puku – Proud Swashbuckler -miekka – Majestic-tarkka-ampujakivääri – Pride Profusion -eskalaatio Tässä DLC-paketissa on Näytös 2: Ylpeys. Hankkimalla Seven Deadly Sins Collectionin saat kaikki seitsemän näytöstä.