HITMAN 3 - Dubai
Koe Dubain loisto ja dekadenssi maailman korkeimman rakennuksen avajaisissa. Liity innokkaan yleisön joukkoon, nauti henkeäsalpaavista näkymistä ja tutustu tämän erikoislaatuisen rakennuksen yläkerroksiin niin sisä- kuin ulkopuoleltakin.