HITMAN 3 - Berlin
Suuntaa saduistaan, energisyydestään ja vilkkaasta yöelämästään tunnetun Berliinin liepeille. Etsitpä sitten paikkaa pohdiskeluun ja hengähtämiseen tai haluat kokea eeppisten reivien tuottaman huumaavan adrenaliinipiikin, Berliinistä löydät molemmat.