HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 Complete First Season
HITMAN 3 Access Pass -järjestelmän avulla saat HITMAN 1- ja HITMAN 2 -sijainnit käyttöösi HITMAN 3:ssa. Voit siis pelata kaikkia World of Assassination -trilogian sijainteja HITMAN 3:sta käsin. Ostamalla tai lunastamalla tämän Access Passin pääset pelaamaan HITMAN 1 – Complete First Seasonin sijainteja HITMAN 3:ssa. Pääsy tähän sisältöön edellyttää HITMAN 3:n omistamista.