High-Speed Bundle
Ilkeä Nanobittivirus on valloillaan ja pelaaminen on loppu... On aika pukea voimakäsineet päälle ja pelastaa HoPiKo-veljesi! HoPiKo on intensiivinen juoksupelialusta, jolla voit puolustaa pelaamista. Hypi alustalta alustalle uhmaten kuolemaa, hyödyntäen oikoteitä ja selvittäen satoja taidokkaasti suunniteltuja tasoja. Niistä kukin jakautuu viiteen minijuoksuun, jotka on suunniteltu räjäyttämään tajuntasi! Kilpaile maailman nopeimman tittelistä aikaan perustuvilla pisteillä, ajastetuilla tasoilla ja kerättävillä retrokonsoleilla, jotka avaavat ainutlaatuisia bonusjuoksuja. Sublevel Zero - Redux on six-degrees-of-freedom-liikkumavapaudella varustettu ensimmäisen persoonan roguelike-ammuntapeli maailmassa, jossa todellisuus hajoaa palasiksi. Ota hallintaasi aseistetun lentokoneen yksinäinen pilotti, jonka tehtävänä on ryöstää ja kehittää muinaisteknologiaa. Laskeudu suureen maanalaiseen laitokseen ja taistele proseduraalisesti generoiduissa painottomissa ympäristöissä saadaksesi takaisin teknologian, jota klaanisi tarvitsee selviytyäkseen hengissä.