Hi-Fi RUSH: Traditional Garb Costume Pack
Tee Hi-Fi RUSH -tiimistäsi vieläkin tyylikkäämpi kosmeettisten asujen avulla! Traditional Garb Costume Pack sisältää uuden asun kaikille kuudelle sankarille. Mukana on mm. feodaaliherran asu Chaille yhteensopivalla kitaralla! Näytä Traditional Garb Costume Packin avulla vihollisillesi, että rokkitähti näyttää hyvältä aikakaudesta riippumatta! Kun ostos on tehty, kosmeettisiin ominaisuuksiin pääsee pelissä olevan piilopaikan kautta. Huomautus: Traditional Garb Costume Pack edellyttää ostosta, eikä sen sisältö sisälly peruspeliin tai Hi-Fi RUSH Deluxe Editioniin. Traditional Garb Costume Packin käyttämiseen tarvitaan Hi-Fi RUSH -peruspeli.