Hi-Fi RUSH Deluxe Edition Upgrade Pack
Tämän sisällön käyttäminen edellyttää, että pelaaja omistaa myös Hi-Fi RUSH -peruspelin. Hi-Fi RUSH Deluxe Upgrade Packin myötä saat vieläkin coolimman tyylin! Vaihtele lookkiasi kosmeettisilla erikoisominaisuuksilla sekä varusteilla, jotta saat hyvän alun taitojen ja parannusten havitteluun. Hi-Fi RUSH DELUXE UPGRADE PACKIN SISÄLTÖ: – Kaksi Chai-asua* – Seitsemän Chai-bonus-T-paitaa – 808-teemainen kitaran skini – Vaihtoehtoinen 808-skini – 20 000 varustetta taistelutaitojen ja muiden parannusten saavuttamiseen. (Huomautus: varusteita saa taistelujen ja tutkimusten myötä pelissä, eikä niitä ole saatavilla ostettavana virtuaalivaluuttana.) *Jokaiseen Chai-asuun sisältyy vaihtoehtoinen robottikäsivarsi, huivi, takki, housut ja kengät, joita voidaan yhdistellä muiden kosmeettisten peliominaisuuksien kanssa. Huomautus: Varusteet ovat saatavilla heti ostoksen jälkeen. Pelaajat saavat pääsyn muihin kohteisiin selviydyttyään aloitusvaiheesta, ja he voivat vaihtaa asua piilopaikassa.