Hexen: Beyond Heretic
Hexen: Beyond Heretic on Raven Softwaren kehittämä ja id Softwaren vuonna 1995 julkaisema hahmon näkökulmasta esitetty fantasiaräiskintäpeli. Se on suoraa jatkoa sarjan ensimmäiselle Heretic-pelille. Tarina Kun Sidhe-haltia Corvus taisteli D’Sparilin johtamia pahuuden joukkoja vastaan, loput Käärmeratsastajat levittivät korruptiota muissa ulottuvuuksissa. Puolusta Cronoksen valtakuntaa toista Käärmeratsastajaa Koraxia vastaan taistelemalla epäkuolleita vastaan taistelijalla, maagilla tai soturipapilla ja uskaltaudu elementaaliluolastoihin ja mädäntyvään erämaahan. Ominaisuudet – Pelaa yhdellä kolmesta sankarista: taistelija, maagi tai soturipappi. – Käytä yliluonnollisia voimia ja tappavia aseita. – Taistele halki maanjäristysten, sortuvien siltojen ja usvan. – Jäljitä väkeviä artefakteja ja loitsi voimakkaita loitsuja.