Hero Mode -lisäkenttäpaketti 4
Hero Mode -tilaan lisätään kuusi kenttää: Death of the Wei Emperor, Rise Emperor of Wu, The Sleeping Dragon Ascends, ja A Dream of Heroes. Death of the Wei Emperor, ja Rise Emperor of Wu ovat kaikki ainoastaan tarina-/elokuvakenttiä. ▼ The Sleeping Dragon Ascends Päähahmona toimii vanha Zhuge Liang. Liu Bei on poissa, ja hänen oma elämänsä päättyy pian. Tämä uskollinen mies pistää elämänsä pantiksi täyttääkseen lupauksensa. ▼ A Dream of Heroes Päähahmona toimii Zhuge Liangin suojatti Jiang Wei. Minne hän suuntaa katseensa onnistuneen pohjoiskampanjansa jälkeen? Viimeinen taistelu on alkamassa, sitä ei löydy historian kirjoista.