Hero Mode -lisäkenttäpaketti 1
Hero Mode -tilaan lisätään kuusi kenttää: The Ride of Changban, Alliance of Chibi, Grand Battle of Chibi, The Ten Doors, The Fall of the Yuan Family ja The Flight of the Sleeping Dragon. The Ride of Changban, The Ten Doors, The Fall of the Yuan Family ja The Flight of the Sleeping Dragon" ovat kaikki ainoastaan tarina-/elokuvakenttiä. ▼ Alliance of Chibi Päähahmona toimii upea strategi Zhuge Liang. Ota selvää, mikä häntä odottaa Wussa, minne hän lähtee pysäyttämään herransa pitkäaikaisen kilpailijan Cao Caon eteläistä edistymistä. ▼ Grand Battle of Chibi Päähahmona toimii Wun varakuningas Zhou Yu. Mitä hän ajattelikaan? Kuinka hän aikoisi taistella ylivoimaisia joukkoja vastaan, jotka odottivat häntä piakkoin. Historian kirjoihin jälkensä jättäneet taistelut alkavat kohta.