Headbangers: Rhythm Royale
Peli pähkinänkuoressa: Oletko koskaan katsellut kyyhkystä ja miettinyt: ”Mitä ihmettä sinun päässäsi oikein liikkuu?” Nyt sitä ei enää tarvitse arvailla! Headbangers laittaa sinut ja 29 muuta pelaajaa lainahöyheniin kilpailemaan kyyhkysenä rytmihaasteissa, joilla selvitetään, kuka teistä headbangereiden mestari. Kisaa muita pelaajia vastaan mielet nyrjäyttävissä musikaalisissa minipeleissä, käytä tehostuksia vastustajien kampittamiseen ja mukauta ikiomaa kyyhkystäsi murusia keräämällä! Pelin ominaisuuksia: Minipeli: Haasta kaverisi kisaamaan minipeleissä, jotka tukevat eri pelijärjestelmien välistä verkkopeliä. 23 minipeliä 4 kierroksen aikana tarkoittaa, että Headbangersissa on jokaisella tasolla luvassa uusi haaste stimuloivalla ja ainutlaatuisella musikaalisella höysteellä. Jokainen kierros on aiempia vaikeampi, joten tahti kiihtyy viimeiseen kierrokseen asti. Säilytä hermosi ja nappaa se viimeinen leipämurunen! Minipelit asettavat koetukselle muistisi, rytmitajusi, reaktiokykysi ja – mikä tärkeintä – räppäystaitosi! Ohjaus on helppoa ja pelimekaniikka tempaa mukaansa, joten kyseessä on kaikille pelaajille sopiva musikaalisuuden juhla. Mukautettavuus: Voit suunnitella itsellesi aivan omanlaisesi kyyhkysen valitsemalla sille haluamasi sadoista yksilöllisistä esineistä. Tarjolla on esimerkiksi asuja, hattuja, laseja, ääniä, härnäyksiä ja paljon muuta. Jokainen pelaamasi peli antaa sinulle murusia, joilla voit ostaa kaupasta kokonaisia asuja, asujen osia, härnäyksiä, erilaisia ääniä ja paljon muuta! Kyyhkynen on jokaiselle pelaajalle tyhjä kangas, josta he voivat luoda esineitä yhdistelemällä äärimmäisen mestariteoksen kuulujen taitelijoiden Gallen-Kyyhkylän ja Michelangelokin tapaan. Pääsitkö tulostaulukon kärkeen? Onnistuitko peittoamaan kaverisi? Osa vaivalla ansaituista murusista kannattaa tällöin ehdottomasti käyttää härnäyksiin, joilla voit elvistellä voitollasi muille kyyhkysille ja tehdä voitostasi näin entistä makeamman! Edistyminen: Haasteita suorittamalla saa avattua mukautusvaihtoehtoja omaa kyyhkystä varten ja edistyttyä pelinsisäisessä battle passissa. Keräämällä murusia ja kokemuspisteitä pelitehostuksia käyttämällä, bonuskierroksia ansaitsemalla ja kierroksia suorittamalla saat rakennettua itsellesi koko kyyhkyslakan tyylikkäimmän siivekkään! Pelijärjestelmien välinen peli + moninpeli: Voit pelata jopa 30 kyyhkysen pelejä kaikkien pelin tukemien pelijärjestelmien välillä. Voit siis parveilla kavereidesi kanssa yhdessä siitä riippumatta, millä laitteella kaverisi pelaavat, ja ratkaista headbangereiden mestaruuden!