HAWKED – 7 200 GE-0 Cashia
Avaa entistä enemmän aarteita HAWKED-pelissä ostamalla 7 200 GE-0 Cashia! GE-0 Cashilla voit päivittää Renegade Passin Premium-versioon tai hankkia pelissä erilaisia kosmeettisia tai mukautusesineitä, kuten avatareja, asuja, asekuvioita tai emoteja.