Warner Bros. GamesUrheilupelit
Seuraava luku lähtee lentoon! Sukella huispauksen lumoavaan maailmaan pelaamalla joko yksin tai jakamalla taikuuden ystävien ja perheen kanssa. Pidä myös Irvetan holvi säpissä, sillä täällä ei ole mikrotransaktioita! Deluxe Editionin sisältö: – Gryffindor House Pack – Hufflepuff House Pack – Slytherin House Pack – Ravenclaw House Pack – 2 000 kultaa. TOTEUTA HUISPAUS-UNELMASI Pelaa yhtä klassikkopelipaikoista – jahtaaja, etsijä, pitäjä tai lyöjä. Jokaisella on ainutlaatuinen pelityylinsä. Liidä legendaarisille huispaus-areenoille sekä kartoille, jotka esittelevät ennennäkemättömiä alueita velhomaailmasta. MONTA PELITAPAA Uratila, näytösottelut, ja PvP-tila sallivat sinun kokea huispauksen hauskuuden eri tavoin. Pelaa yksin, jopa kolmen ystävän kanssa online-tilan yhteispelin joukkueessa tai kilpailullisissa online-tilan otteluissa muita joukkueita vastaan. HUISPAUSTA OMALLA TYYLILLÄSI Nouse tasoissa ja räätälöi pelityyliäsi jokaista roolia varten. Muuta lentotyyliäsi vaihtamalla luudasta toiseen. Voit ilmaista pelipersoonaasi ulkoasun muokkausvaihtoehdoilla ja kuuluisilla hahmomalleilla.