Harley Quinn -tarinapakkaus
ÄLÄ OSTA JOS TILASIT PELIN ETUKÄTEEN TAI OSTIT KAUSIKORTIN. Nyt voit ensimmäistä kertaa Arkham-pelisarjan historiassa ryhtyä Jokerin psykoottiseksi apuriksi, Harley Quinniksi, ja hutkia tiesi halki Blüdhavenin poliisilaitoksen apua tarvitsevan ystäväsi luo. Lisäosassa käydään läpi Arkham Knight -pelin tarinaan johtaneita tapahtumia, kun soluttaudut poliisivoimiin pelastaaksesi rikoskumppanisi, Myrkkymuratin. Pesäpallomaila kädessä, houkuttele pahaa-aavistamattomia vihollisia "Vieteriukolla", kiedo heidät "Paula-ansaasi" tai vapauta "Sekasortomoodi" nauttiaksesi Harleyn tuhoisan kaoottisesta luonteesta ensi kädessä.