Hard Platformers Pack: Cyborg ja Dead Dungeon
SUPER CYBORG Super Cyborg on vanhan koulukunnan heltymätön toimintaräiskintäpeli! Olet eliitti taistelukyborgi, joka lähetetään tutkimaan ilmiöitä salaperäiselle saarelle. Tietämättömät tutkijat ovat herättäneet pelkkänä ”Xirxul-elämänmuotona” tunnetun armottoman ja voimakkaan muukalaisen, ja nyt koko ihmiskunta on vaarassa! Räiski, juokse ja hypi läpi seitsemän kentän täynnä loputtomia biologisten hirviöiden laumoja ja koe hurjimpia pomotaisteluita, joita on missään pelissä todistettu. Tuhoa saarelta kaikki mikä liikkuu, sillä jos se liikkuu, se myös tappaa! Oletko valmis pelastamaan Maan? DEAD DUNGEON Dead Dungeon on 2D:nä pelattava hardcore-tasohyppely, joka seuraa klassikkopelien parhaita perinteitä ja sisältää loistavan chiptune-soundtrackin. Peli testaa hermosi ja tarjoaa runsaasti tunteita. Tarina: Elit huoletonta elämää, kunnes pahis riisti karkkisi ja vei sielut kaikilta eläviltä olennoilta. Sinun lähdettävä raskaalle matkalle palauttamaan kaikki sielut ja karkit salaperäisestä luolastosta. --- Tämän paketin osat saattavat vaatia manuaalisen asennuksen (hallita pelejä ja sovelluksia).