Hand of Fate
Maailman lopussa, kolmentoista portin toisella puolella, pelataan peliä elämästä ja kuolemasta. Nosta korttisi, pelaa kätesi ja löydä kohtalosi. Hand of Fate on veijarimainen hybridi- / toiminta-RPG- / deck builder -peli, jossa pelaaja rakentaa korttijoukon pakkaan, josta jaetaan sitten vankityrmän kerroksia, joissa seikkaillaan. Taisteluun siirryttäesä kaikki pelaajan keräämät kortit lentävät hänen käsiinsä täysin mallinnettuina 3D-valtteina, ja taistelu alkaa.