Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders
Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders -DLC laajentaa elämän ja kuoleman peliä uudella kampanjahaasteella ja uniikilla kumppanihahmolla. Riskeeraa kahlittujen jumalten viha Kartantekijän haasteessa etsiessäsi legendaarista portaalia, joka voi pyyhkiä pois menneisyytesi virheen. Lähde uuden goblin-kumppanisi, Orpo-Hubien, matkaan ja auta häntä selvittämään maailmanlopun profetia. Tämä sisältö vaatii pelaamiseen peruspelin Hand of Fate 2.