Hand of Fate 2: A Cold Hearth
Hand of Fate 2: A Cold Hearth -DLC takoo uuden pelinappulan elämän ja kuoleman peliin – legendaarisen palkkionmetsästäjä Keturah Julman. Kieroutunut tappaja kulkee vapaalla jalalla Rautavuoren kaupungissa, ja vain kovasydäminen veteraanimetsästäjä kykenee saattamaan hänet oikeuden eteen. Mutta miksi Keturah jahtaa kohdettaan niin jääräpäisesti ja kuinka pitkälle hän on valmis menemään? Rautavuori on kuuluisa teollisuudestaan, ja tämä seikkailu terästää asearsenaaliasi mahtavalla uudella tulivoimalla. Käytä pistooleita, väkipyssyjä ja taisteluhansikkaita, tai paloittele vihollisesi uusilla, kuolettavilla verta vuodattavilla aseilla. Tämä DLC sisältää uuden kumppanin, uuden kumppanitehtäväsarjan, uusia hyötykohtaamisia ja uusia avattavia varusteita. Tämä sisältö vaatii pelaamiseen peruspelin Hand of Fate 2.